Visa ett inlägg
Gammal 2014-09-11, 00:54
Masses avatar
Masse Masse är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2008
Standard Sv: Konsten att ändra resplaner....

Citat:
Ursprungligen postat av Lissi Visa inlägg
Jag gillar större platser Eva, men får på mina 8 resor i år en behaglig blandning av båda. Krakow i januari var jättetrevlig och alls inte folktätt. Tinos i april var väldigt enslig och helt underbar! ....Kreta i maj en lagom blandning av lugn och fart. Tilos i juni var LUGN! Sen Warzsawa med lagom mycket folk. Väldigt lite avgaser!
Kreta nu nästa vecka blir lugn eller fartig precis som VI väljer. Aten och Pireus kan bli storstad OCH/ ELLER superlugn beroende på om vi söker oss till bad eller stränder. Där finns båda!
Teneriffa i dec/jan blir LUGN.

Att få mardrömmar över att inte få plocka oliver på Tinos är ju inget jag får eftersom det kommer att bli väldigt få oliver på familjens odling i år

Ni verkar ha lite bekymmer här över mina val. Ha inte det....Jag har valt efter magkänsla och hjärta och är lika lycklig som ett barn på julafton över att återse Aten! Absolut RÄTT månad att åka dit!

Lissi
Ha ha! Jag citerar en kompis till mig. Han skulle ha sagt att "februari och mars var ena riktiga skitmånader, ........... inte en enda resa!"

Masse
Svara med citat