Sv: Till Rhodos/Karpathos 7 september.........
Lordag 20 sept.
Hej hopp alla och takk for gratulationerna,det varmde !!
Idag blev det som vanligt peau formiddan malande av metallstolarna, samt lite vattnande....Det blaste ordentligt,sa jag fick smuts i faergen...attans....Bara att torka av och gora om....Sen vid halv tvatiden,tog jag fiolen,noter och diverse med i ryggan och for ner till Jakobstadsgaenget, daer vi till min lycka spelade en hel del,samt fikade,sprakade och hade allmaent trevligt. Lasse fick lite massage och sen spelade vi lite till.....Framat femtiden var det dags for Lasse och Marja-Liisa att sova lite, sa jag flyttade over till Marko och Marit en stund. Sen nerat stan och handlade lite mat. Nu pa Zephyros, daer det stora lugnet intraett. Andreas och tvillingarna har laemnat oss och aer nu i Sofia,Bulgarien,daer dom ska laesa medusin....Pappa Andreas aer med for att se till att dom far nanstans att bo......
Nu hem en stund innan Pelagos,eller var det nu blir i afton....
Jag for forbi Elias, och gick upp och ringde pa, men han sov vael antagligen. Dock satt det en trevlig,dansk dam, som bodde hos Elias,sa visst hyr han ut igen....Jag far nog tag i honom endera dan......
Mikke
Senast redigerad av Mikke den 2014-09-20 klockan 18:21.
Anledning: tryckte pa fel knapp.....
|