Citat:
Ursprungligen postat av Sunny12
Ja, våren är nog min tid här på Amorgos, men jag minns när jag var till Tinos förra året vid denna tiden och det var riktigt varmt, nästan som mitt i sommaren, klart vädret är varierande från år till år.
|
Det må ha vært spesielt kjølig vær i år mange steder, kombinert med mye vind, ingen g o d kombinasjon

Vi har vært på div øyer, og på Peloponnese, mange ganger, både den tiden du har vært på Amorgos nå, og mye senere i oktober og hatt "sommervær".
Amorgos ligger vel litt "utsatt"? Så det jeg er enda mer forundret over er det kjølige været som har vært på Kreta
I november i fjor, i Paleochora, spiste vi frokost inne kun et par ganger i løpet av måneden, dvs vi
satt inne med bordet helt inntil åpen verandadør. I november velger jeg alltid å ha morgensol

Om vi spiste inne året før, da vi tilbrakte november i Gamlebyen på Rhodos, husker jeg ikke, men jeg tror ikke det. Det var noen dager det var litt for "luftig" oppe på terrassen ( Kristinas Rum), da satt vi inntil veggen ved rommet vårt nede i gården. Det er spesielt lunt ( - og koselig) inne i den gården
Jeg er spent på årets november, tør nesten ikke t r o at den kan bli like varm og fin.... - men å h å p e er jo lov
Jeg ønsker deg v a r m e og s o l r i k e dager på Naxos, Sunny