Visa ett inlägg
Gammal 2014-10-06, 13:21
karis avatar
kari kari är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: På plats i Paleochora.

Hei Lissi

Nå håper jeg YR har rett, for da skal du få nyte sol og varme resten av tiden du har i Paleochora
Koselig å høre at du begynner å få en bedre "følelse" av Pal, og det viktigste er jo ikke å finne flere "återvenda"steder, men å ha det b r a der man er, n å r man er der
Det er jo så fine strender i byen, så det er ikke nødvendig å gå langt for å finne en strand Men siden du liker å gå/vandre, så er det en fin tur å gå til Anidristranda, ingen vandring i berget, men på veien langs havet, minimal sjanse til å få skader
Du har kanskje vært der allerede? Hvis ikke turen tar ca 50 - 60 min ( mener jeg å huske) kommer selvsagt an på fotostopp o.a langsveien

- veien utover langs havet andre veien, videre etter sandstranda, finner du flere fine badeviker, om du vil kombinere å gå og å bade. Det er riktignok en god del trafikk på d e n veien.
Opp til landsbyen Anidri kan du også gå veien, vi har gjort det, men hvis du vil gå i berget, så går det en sti opp dit fra Anidristranda

Til fine Azogires synes jeg/vi det er l i t t for langt å gå - men kanskje ikke d u Vi har tatt taxi en gang, den hentet oss igjen, ellers har vi hatt bil, men d u er jo sprek

Uansett hva du bruker dagene til, n y t og kos deg
Svara med citat