Visa ett inlägg
Gammal 2014-10-08, 21:12
Sunny12 Sunny12 är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran.

Reg.datum: jul 2012
Standard Sv: Från Amorgos till Naxos

Citat:
Ursprungligen postat av Lissi Visa inlägg
Låter härligt! När vi var på Naxos 2007 så bytte vi aldrig ö efter en vecka utan bara by. Från Naxos chora till Appolonia. Jättefin liten by på norra Naxos. Missa heller inte Motsouna och alla andra fina byar.....

Ha det gott! I morgon kväll åker jag hem från Kreta. Nedräknaren till Aten står då på 25 dagar

Lissi
Tack, Lissi för tips om byarna, ska ta mig en tur norröver nästa vecka tror jag att det får bli, ha en fin hemresa!..

Citat:
Ursprungligen postat av ingegerd46 Visa inlägg
Härliga bilder! Vi brukar också bada där nedanför portaran de dagar vi inte har åkt ut till Maragas! Vår favoritpizza äter vi på El Girazole och baren bredvid, Diogenes, är också ett bra ställe tycker vi, mysigt att sitta där och kolla allt som händer. Undrar om det är mycket folk på Scirocco nu så här års. Längtar såååå till Naxos.
Ja, det är helt ok att bada nedanför Portaran och där är i stort sett bara greker som badar där.. så jag kör en greek-style!!..
Förresten vart ligger Scirocco??..

Citat:
Ursprungligen postat av Alala Visa inlägg
Så fint det ser ut, nu börjar man ju och längta till Naxos. Tur för oss som inte är där nu att du är där så kan vi njuta med dig i stället. Hoppas det fina vädret fortsätter!

/ Anne
Tack, Anne.. hoppas ni alla kan njuta med mig!..

Citat:
Ursprungligen postat av Kalimera Visa inlägg
Det ser sannerligen härligt ut. Lugnt och stilla på havet och säkert jättevarmt i vattnet. Skulle gärna bada under sådana omständigheter.

Kul att du är nöjd med Meze2!
Ja, det är underbart i havet nu, så varmt så det nästan inte svalkar särskilt mycket!
Meze2 var kanon, bra service, fräscha råvaror, läget.

Skulle kommit med rapport för idag onsdag, det har hänt massor så den kommer imorgon med bilder, nu ska jag ta och krypa i säng!!..

Kalinichta!!..
Svara med citat