Visa ett inlägg
Gammal 2014-10-16, 09:48
majis avatar
maji maji är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2007
Standard Sv: Från Amorgos till Naxos

Jag har alltid handdiskat min kanna och det har aldrig varit några problem MEN så fick maken för sig att stoppa den i diskmaskinen och ut kom något som inte liknade ursprunget direkt Han köpte en ny på nästa resa så han är förlåten
Visst är det kanongod mat på Boulamastis?! Sist vi var där så hade dom "moderniserat" inredningen lite men fortfarande så lagas det underbar mat. Personligen tycker jag det är den bästa tavernan i hela choran och resten av stan också för den delen.
Vad roligt att du tycker så bra om Naxos! Trodde iof inget annat. Naturen som är så vacker, alla stränder, choran med sitt virrvarr av gränder, den goda maten och framförallt alla dessa vänliga människor. Är det någonstans jag skulle kunna tänka mej att långtidshyra så är det på Naxos. Där finns det mesta tycker jag plus att det är lätt att ta sig till många andra öar därifrån. Mixen Amorgos-Naxos är så bra det kan bli tycker jag. Ha det fortsatt bra resten av tiden och tack för både hälsning och alla dina härliga rapporter
//maji
Svara med citat