Visa ett inlägg
Gammal 2014-10-29, 21:39
karis avatar
kari kari är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Dette er dessverre ikke en hyggelig hilsen......

[SIZE="3"]TUSEN TAKK TIL DERE ALLE, fra Arne og meg, for GODE ORD OG ØNSKER FOR OSS DET VARMER

Jeg beklager at jeg ikke har overskudd til å svare hver enkelt, dette har tatt på, selv om jeg synes vi begge har taklet situasjonen (tilsynelatende, det k a n jo komme en reaksjon senere? )) bra psykisk

Vi håper, og tror, Arne kommer ut fra sykehuset i morgen, med mye smertestillende, og "oppskrift" på den f o r s i k t i g e "treningen" han etterhvert skal begynne med.(bevege fingertuppene litt)
Først om 3- 4 uker kan han begynne med fysioterapi, d e n skal skje i Norge, det ønsker vi, og forsikringsselskapet "forlanger" det sikkert og.

Det v i gjerne vil er å være her nede ca 2 uker til, da får Arne tatt stingene og vært til kontroll hos den legen som opererte. Vi mener h a n er den beste til å vurdere, og se/si når fingrene tåler å få fysioterapi, legen skal sende med "anvisninger" på engelsk til fysioterapeuten.

SOS i Kbh representerer vårt forsikringsselskap, jeg ringte dem da det ble klart at det var nødvendig å operere, så det er godkjent at han ble operert her.
I morgen, når vi vet dato for kontrolltime, skal jeg ringe SOS igjen og håper å få klarsignal til å bli her til da
- får vi bli, reiser vi til Paleochora over helgen

( så Pollebosse, om du mener Paleochora, når du skriver "en kulle sør for Chania", så kanskje vi treffes )

Akkurat nå er det eneste viktige at Arne's hånd blir bra, å avbryte ferien er underordnet, men en ting er sikkert, vi kommer til å være like glad i Hellas og reiste dit/hit så ofte vi kan heretter og

/SIZE]