2014-10-30, 22:26
|
 |
|
|
Reg.datum: feb 2005
|
|
Sv: Dette er dessverre ikke en hyggelig hilsen......
Jeg blir rørt når jeg leser alle innlegg med forståelse, trøst og oppmuntring til oss,
TUSEN TAKK til dere alle
Bortsett i fra at jeg føler meg "matt"/trett, har jeg det bra, og ekstra gledelig er det at Arne ble utskrevet i dag
Da de skiftet bandasjen ba legen han å forsøke og bevege fingertuppene forsiktig e n gang, og han klarte det 
Vi blir i Chania til Arne har vært til kontroll f.k. tirsdag, så reiser vi til Paleochora og blir der til ny kontroll og fjerning av stingene 11.nov.
- så langt er oppholdet godkjent av SOS i København, vi forstår at IASIS klinikken er velrenomert og anerkjent hos legene der!
For å reise hjem tidligere enn planlagt trenger vi også tillatelse av SOS,
regner med at det går i orden, med legens anbefaling, det kommer vi tilbake til 11.nov.
I morgen skal jeg kontakte Ambassaden i Athen ang pass, det hadde vært deilig å ha en gjennomgående booking med SAS hjem, Chania - Athen - København - Oslo, levere bagasjen her i Chania, og ikke se den igjen før i Oslo, m e n jeg er "redd" jeg må møte opp personlig på Ambassaden for dette ærendet!
Vi vil berømme alle vi har vært i kontakt med for effektiv og profesjonell behandling, god informasjon og "service", her har alt gått "på skinner"!
Vi tror ikke Arne kunne fått bedre behandling noe sted,
Norge inkludert!
Da vakthavende lege så at Arne ikke kunne bevege de to skadde fingrene sine, tilkalte han den ortopediske spesialisten, han kom i løpet av 15 min ca kl 24 om natten for å undersøke Arne, hadde d e t skjedd hjemme???
SÅ når dette, som ikke skulle skje, først s k j e d d e, så har vi vært tatt godt vare på
Verten vår, Fotis, på Arocaria har vært en god støtte for meg disse dagene, han og Gayana ( rengj) er så varme og hjelpsomme. Det har vært så godt å bo her!
Fotis kjørte meg på Politistasjonen i går.
- i dag har han vært hos advokat med en kopi av Poltirapporten vår for å få den oversatt til engelsk.
( jeg tenker at forsikringsoppgjøret går raskere hvis vi leverer en engelsk rapport, sammen med den greske i Norge)
Igjen, takk til dere alle 
|