Visa ett inlägg
Gammal 2014-11-10, 21:17
Sunny12 Sunny12 är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran.

Reg.datum: jul 2012
Standard Sv: Förberedelser

Citat:
Ursprungligen postat av Monica P Visa inlägg
Visst kan vintern vara otroligt vacker i Norden, jag vet, jag håller med. Många fina minnen särskilt från tiden som barn, med häst och släde, med lek i snön, med den sköna känslan att komma in i värmen , att hänga sina blöta vantar på en lina över köksspisen, den särskilda lukten i rum som inte användes mer än till jul, vedeldning...
Vilken härlig uppväxt du verkar haft!!..
Under dom åren jag bodde uppe i Jämtland fick jag även uppleva den underbara känslan att åka med häst och släde bla till julottan..något jag aldrig kommer att glömma!.. Detta var under början av 1990-talet.. känns som hundra år sedan....

Jag var väldigt aktiv inom trav och ridsport på den tiden och gick utbildning på Wången i Alsen(om du känner till den platsen?) till instruktör i körning med häst och jobb i travstall följde därpå... hästar har alltid varit ett stort intresse i mitt liv... den tiden kan jag sakna ibland!

Jaha.. nu har jag avslöjat något som säkert ingen visste om mig... ..But why not!!

Sunny

Ps. Skulle gärna vilja byta med dig Monica.. för visst skulle även jag vilja ha kortare vintrar och mer SOL.. ..

Senast redigerad av Sunny12 den 2014-11-10 klockan 21:27.
Svara med citat