Visa ett inlägg
Gammal 2014-11-15, 14:04
Hella H Hella H är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2007
Standard Sv: Antiparos 2015

Hej! Jag har inte varit aktiv här på Kalimera på många år, närmare bestämt sedan 2007. Vi båtluffade med familjen i 5 år och förälskade oss i Antiparos men har sedan gjort andra saker på semestern. Nu, i år blir det äntligen en resa till Antiparos igen och som jag längtar. I år blir vi två par som åker och inga barn, de är stora nu och hänger inte med mamma och pappa längre.

Hur ser det ut med kostnad för boende nu för tiden? Vi behöver inte så mycket mer än ett rent rum med sängar och AC så ett ordinärt rum. Före 2007 betalade vi som mest 40 euro/natt och rum för 4 pers, vad kostar det nu? Nu menar jag rum för två pers.

Förr brydde vi oss inte så mycket om utsikt utan hellre ett svalt rum med AC och en uteplats i skuggan. Nu skulle det vara trevligt med en utsikt i kombination med det andra och så är vi ju två par som vill ha detsamma med en gemensam uteplats. Kan du Micke (eller någon annan) tipsa mig, gärna i ett pm. Vi vill bo hyfsat nära gågatan och inte på andra sidan ön. Vi åker 1/7 och hem 14/7.
Svara med citat