Citat:
Ursprungligen postat av MetaxaHasse
En tanke...Tänk om jag rest upp merparten av min plånbok och ej kan boka om o betala,ligga ute med pengar tills saker o ting ev.blir löst på endera viset..ev.??hmm..flygbolag/researrangör tycker jag ska ta hela ansvaret för sin kund om strejksituation eller liknande uppstrår.Det heter ju så fint att tredjepart ej ska bli drabbad om konflikt uppstår mellan arbetsgivare o arbetstagare.
Hasse
|
Jeg er enig med deg, det burde være så ideelt, men ...når det ikke er det så har vel "alle" i dag et kredittkort, eller to, med (opptil) 45 dagers gratis kredit, om man betaler alt ved forfall.
- en annen sak er at flyselskapene bruker lang tid før erstatningen kommer, så man evt må benytte kreditten...
Om man, som jeg har lav kredittgrense, kan man (i alle fall på Norwegeankortet) gå inn på " min side" og be om å få høyere kredittgrense, det tok ca 5.minutter, da jeg gjorde det i sommer. Jeg betaler alltid reiser og oftest hoteller, med kredittkort, og betaler alt ved forfall.
Da samler jeg mange cashpoints til nye reiser
Håper du får alle pengene tilbake fra Norwegian uten å vente f o r lenge, Katitzi