Sv: SNART!
Åh nej, åh nej, inte magsjuka också. Hoppas, hoppas att det bara fortsätter att gå åt rätt håll nu, magsjuka försvinner väl ofta inom ett dygn eller så. Jag håller verkligen tummarna - OCH hoppar över laxen som vi hade planerat ikväll, även om den inte är gammal.
För imorgon satsar vi på att komma iväg både du och jag, och på onsdag landar vi ganska precis samma tid... du i Aten... och jag i Brisbane, efter 23 timmars resa. Du har ju lite mer omväxlande resa i och med att det innebär en övernattning. Min omväxling blir bara 3 timmars flygbyte i Singapore, resterande 20 timmarna blir i luften. Jag kan väl inte hoppas på samma tur som sist då jag fick tre säten för mig själv och kunde ligga ner under en stor del av resan. SÅ skönt det ska bli att komma iväg! Allt är packat och klart. Resfeber? Klart att det kittlar i magen, lång resa när jag reser ensam igen, men dotter och barnbarn väntar - och jag längtar!
Ha det nu så gott på fina Tinos och koppla av allt det du kan! Det tänker jag göra!
|