Ämne: Dagens rätt
Visa ett inlägg
Gammal 2015-05-27, 19:00
inkfishs avatar
inkfish inkfish är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2004
Standard Sv: Dagens rätt

Citat:
Ursprungligen postat av Alala Visa inlägg
Tack så mycket för receptet, Monica C!

Och Inkfish, detta är en härlig tråd. Jag blir ALDRIG trött på bilder på grekisk mat. Synd det där med feta i mikron, nä, mikrovågsugn skulle kunna förbjudas om man frågar mig.

Ha det fortsatt GOTT!

/ Anne
Tack Anne! Jag tycker också att det är roligt med matbilder, även om maten inte är så lyckad.

Igår kväll låg jag och irriterade mig på att jag inte protesterade mot den där fetan. Det borde jag förstås ha gjort - men jag har svårt för det. Killen som serverade var dessutom så himla gullig. Men istället blev den nog spiken i kistan för mina besök på Vizentzos, jag har ätit många luncher och middagar där under åren och det har varit väldigt ojämnt.

Karamel där jag var idag ligger ju alldeles intill. Och jag väntar på att min favorit från förra året, Diosmarini som också ligger i Xilokeratidi, ska öppna.

Citat:
Ursprungligen postat av Sunny12 Visa inlägg
Det såg riktigt gott ut Ink..

Där på Karamel käkade jag också i fjol en god fiskrätt, så mysigt att sitta där! 😀

Sunny som just käkat en urgod pizza på Anthoussas taverna... ..
Bra att veta att de har bra fisk också!

Jag överväger att gå på Captain Dimos ikväll men pizza mäktar jag nog inte med, linser är märkligt mättande ... Får se vad de har i övrigt ikväll. Eller så hamnar jag nån annanstans
Svara med citat