Visa ett inlägg
Gammal 2015-06-09, 08:56
Sunny12 Sunny12 är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran.

Reg.datum: jul 2012
Standard Sv: Pireus - Sifnos

Tisdag 9 juni (Avresedag)

Idag vaknade jag med en klump i magen, känns inget vidare att åka hem och dessutom skiner SOLEN och det är riktigt varmt!

Hade en fin avslutning på den Italienska restaurangen som ligger granne med Camaron..
där åt jag deras goda pasta med mozzarella,tomater, lök..mmm ......den var perfekt tillagad och inte överkokt.. .till det ett glas rött och det var fullt med folk och senare kom ett tiotal ungdomar som ju förstås ville äta pizza som är så god just på denna restaurang... personalen fick ställa ut fler bord och stolar för att få plats med för alla gäster..här satt jag länge och fick även bjudvin..sen blev det en volta i hamnen och i butikerna. .

Nöjd med min sista kväll, tänk om jag ändå kunde stannat kvar!..

Idag på fm tar jag det lugnt, har i stort sett packat klart . vet inte om det blir någon lunch här innan avgång 14.30 åt så mycket igår (stora portioner ) så det känns som jag står mig bra till ikväll.
Nu njuter jag av kaffe på min altan i solen, får ta chansen i Sverige är det väl inget vidare har jag hört!

Slänger väl in en rapport när jag kommer till Piraeus. .på båten Adam Korais finns inte Wifi, lite trist..MEN. .man kan inte få allt här i världen !

Sunny, direkt från Kamares .

Senast redigerad av Sunny12 den 2015-06-09 klockan 09:45.
Svara med citat