Visa ett inlägg
Gammal 2015-09-21, 17:13
Mikke Mikke är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Mikke te Karpathos....

Mondag 21 sept.
Haha, limma me kontaktlim kan vael vem som helst....Hemligheten aer att dels laegga pa ordentligt me lim pa baegge ytor, som ska vara vael rengjorda och gaerna sandpapprade, sen banka ihop bitarna me hammare eller liknande....
I gar, sondag, fick jag aka med Jakobstadsgaenget till Taverna under the trees ( TUTT). Naer vi hade kaekat lite ditt och datt ,gott forstass..., sa knallade jag ner till stranden, daer det stod en bil parkerad, for Costas lilla playa borjar bli riktigt fin.... Jag kom ner pa stranden, da uppsteg en gummiklaedd person ur havsdjupet som naer han tagit av masken visade sej vara ....Georgios Panaretos !! Haha...sade vi baegge, och pekade finger mot varann... Trevligt och ovaentat mote. Han hade en massa utrustning, bl.a en liten vattenmopppe, d.v.s en liten manick som drar ut dykare dit dom vill dyka, istaellet for att simma dit....En firre hade han fatt. Hjaelpte honom till bilen me grejerna, sen vare min tur att simma litegrann. Det blev nagra timmar pa TUTT, och maetta och belatna foro vi hemover.... En fin sondag!
Idag mandag har det regnat litegrann pa eftermiddan, och ryktet formaeler att det ska regna mer imorrn, tisdag.... Min andra ost haver kommit tillraetta, den hade jag visst fragat Nena om hon kunde forvara den i sin kyl....Jag fick for mej att den var nan annanstans...Soeu kan de ga.... Just nu pa Zephyros, daer Andreas och hollaendske stamgaesten Jan, just nu beskaer den allt storre fikusen vid entren.....
Svara med citat