Ämne: Pärlan POROS
Visa ett inlägg
Gammal 2015-09-29, 20:48
Sunny12 Sunny12 är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran.

Reg.datum: jul 2012
Standard Sv: Pärlan POROS

Tisdag 29 september.

Idag har jag strosat i Poros stad..fick skjuts in med Christian i hans lilla jeep helt utan tak..kul att åka med!!..

Här har ni lite bilder tagna i Poros stad...

Det tar cirka 15 min att gå hem till Panorama från Chora..inte särskilt betungande... Bara härligt att röra på sig och det gillar ju jag!..
Hett idag på dagen och sen kom störtregn och åskväder men då satt jag tryggt på Panorama taverna och fick bjudvin och alla gäster fick söka skydd under tak som jag berättade tidigare.. trevligt folk som jobbar där... djungeltelegrafen har tydligen meddelat att jag bor på Panorama apt. för det visste han som serverade... ..han kände Christian sa han. (här känner väl alla ALLA!!)

Innan jag slog mig ner på tavernan tog jag mig en promenad i Askelibukten och njöt av den underbara naturen SÅ grönt och lummigt, härliga dofter!
Sen sprang jag på en sköldpadda 🐢 oxå!!..

Alla dessa mysiga möten, love it!..

När jag kom hem från Chora stog detta stora fruktfat och väntade på mig.. en gåva från Christians far Nicos, bjudvin är från en KALIMERAVÄN......

Imorgon ska jag hyra mig en bike, fått ett bra pris för att jag bor på Panorama..
Ska väl cykla runt hela ön är det tänkt.. kanske inte imorgon.. det beror på vädret såklart!

Kalinichta,

Sunny, direkt från Askeli, Poros.
Svara med citat