Strålande sol även denna dag! Efter den supergoda frukosten som alltid har variationer, så begav oss Claes och jag längs vägen österut några km. Bla tittade vi in på campingområdet som var förvånande välbelagt. Det var rätt mycket trafik på vägen och himla varmt, så vi vek efter ca tre km av ner mot stranden . Vi gick sen lika många km med fötterna i vattenbrynet tillbaks till hotellet. En lagom motionsrunda. Efter en förmiddagsfika vid poolen som vi har alldeles utanför dörren på baksidan så blev vi kvar där, då det var mer skugga än vid havet. Ett dopp blev det också, även om jag annars inte gillar pool.
Vi var alldeles ensamma så det var lugnt och skönt.
Efter en greksallad i hotellets fina strandservering med havet nära, så har jag suttit och läst...Nu känner jag mig lite rastlös och " mätt" på charterlivet så hemresan på sena torsdagskvällen känns alldeles helt ok!! Längtar efter barn/barnbarn!

...och snart åker jag ju igen. Det kanske är därför hemresan känns så helt ok...
Om ett par timmar träffar vi Git, Calle och Yanna på RakiBaRaki. Det ska bli kul att få bjuda dem på mat. Git o Calle har vi ju varit hemma hos flera gånger förut.
Jag ska framföra alla hälsningar ni bett om....
I morgon är en ny dag

Lissi