Janne,
Kvällen var så himla trevlig! Jag blev överraskad med fina presenter också. Väldigt mysigt ställe och kvällen var underbart skön. Vi satt i gränden på andra sidan rakt igenom från entren. Vi åt många olika smårätter med lite annorlunda knorr, drack vin några karaffer, och sen kom mer vin på huset samt en kanna raki och kakor... Som alltid i trevligt sällskap gick tiden väldigt fort och klockan var nog nästan midnatt när vi skildes åt. Sen promenerade Claes och jag hem de ca 4 km vi har till hotellet och vi gick förbi stationen med tufftufftåget där jag ville se resrutten idag. Jag tyckte dock att det var för lite program och alldeles för kort tid anslaget för turen(2 timmar)..Det skulle mest bli att köra igenom tre byar...jag vil, ju stanna i byar och promenera, så jag brydde mig inte om att åka idag. Det blir ytterligare en tur per fot i ännu för oss osedda delar av Rethymno, väster om stan idag...
Sen ska vi ikväll börja packa och försöka få med inköpt olivolja,tvålar, antikfynd, rakomeloflaskor,CD, presenter, mm som vi köpt. DET blir en tuff utmaning!!!

.
Lissi