8-9 oktober.
Hoppsan vad tiden går.. på måndag har jag varit på Poros i 2 veckor.. Vart tog tiden vägen..

..
Klart jag varit mkt aktiv med cykling runt hela ön och annat smått och gott.. tiden går fort när man har roligt!..
Igår torsdag var det extremt varmt.. det blev till att kasta sig i havet ett flertal ggr..sen relaxa vid ett litet café med en frappe och crêpes.. mmm..härligt!
Senare på kvällen tog jag mig en volta ner till chora, kikade i de små butikerna, tog ut euro och köpte båtbiljett till nästa ö jag ska till inom kort..

....
Slog mig ner på ett café och tog mig en frappe igen och bara njöt av folklivet.. kvällarna är fortfarande ljumma man kan gå i ett linne om man så vill!
Idag fredag,
Upp tidigt.. lång frukost på balkongen medans det fortfarande är svalt.. njuter av att se de små fiskebåtarna tuffa iväg ut på havet för att fiska in dagens fångst...
Efer detta snorde jag på mig mina joggingskor och tog mig en runda längs stranden i Askeli och vidare vägen bort mot klostret i denna helt underbara trollska pinjeskogen..dofterna är bedövande.. det blev en kombo jogga/gå i rask takt..det börjar bli bra hett när kl. var runt 10.00..nöjd med denna träningsrunda..hem och duscha och fixa lätt lunch och den avnjöt jag i Panoramas underbare trädgård.. här finns många fruktträd och svalt att sitta nu när det är olidligt hett på balkongen...
Nu ska jag njuta av en bok jag hittade i receptionens bibliotek..
Vad som händer ikväll vet jag ej... så skönt att inte ha något inplanerat.. bara njuta!!
Sunny, direkt från Panoramas underbara trädgård.