Söndag 11 oktober.
Ser jag har min vanliga hejarklack med mig.. underbart!!!..
Ibland känns det bara lite tröstlöst när man knappt får några kommenterar på någonting.. varken bilder eller text...som att skriva till någon ute i rymden som inte finns!..
Men jag är envis och kör på ett tag till Er som så önskar!
Idag världens blåsväder på Poros, det har gått gäss på havet.. Efter nattens regn hade jag hoppats på något annat.. men man kan inte få allt!
Varit ut på en motionsrunda på fm, men höll nästan på att blåsa omkull!..
Sen har jag käkat lunch hemma och slappat...packat min väska så gott som inför avfärd imorgon runt 10.00 kommer min förbeställda taxi 🚕... som ska ta mig till hamnen i Poros stad.. och vidare färd med Flying Cat 😻 till.....

.....
Jag är SÅ Tacksam för mina 14 dgr på Poros..tror jag kan denna lilla ö väldigt bra nu.. i efterhand när jag tänker tillbaka så hade nog 1 vecka räckt här..men vädret har ju varit på topp och jag har njutit av bad och härliga cykelturer utan stress.. vilket ändå känns väldigt bra!
SÅ TACK POROS för denna tid.. jag kanske kommer tillbaka någongång i framtiden!
Nej, nu ska jag inte hålla Er på sträckbänken längre..

...
Imorgon går jag iland på HYDRA..

...har bokat rum en vecka till att börja med på Pension Achilleas..ringde upp och pratade med värden Dimitris och fick ett lägre pris än på Booking.com och stannar jag mer än en vecka blir det än mer lägre...
Eftersom Hydra är ett vandingsparadis har jag en känsla av att jag kommer att bli kvar där länge....fast det beror på vädret också.. vill inte bara bli sittandes någonstans.. då blir jag uttråkad.. särskilt viktigt när man reser ensam att ha något vettigt för sig!
Så ni som gissade på Hydra hade ju helt rätt!!..
Strax ska jag bege mig ut och äta, sista kvällen på Poros!
Sunny, som är förväntansfull inför morgondagens nya ö-besök..