Visa ett inlägg
Gammal 2015-10-20, 20:22
Sunny12 Sunny12 är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran.

Reg.datum: jul 2012
Standard Sv: KÄRLEK vid första...

Nu kommer bilderna från min vandring måndagen 19/10..som började så bra och slutet visste jag inget om och kunde därför njuta under flera timmar.. startade runt 11.15 från Vlychos där jag först stoppat för bad och sen leden till Plakes och vidare söderut upp i bergen....

Det var otroligt vackert och grönt i pinjeskogen..

Jag kan här se berget Eros på andra sidan...

Vidare längre upp ett ensligt beläget hus...

Senare kommer vägvisare till Ag.Georgios bisti..

Vackrare och vackrare vyer... jag är högt ovan havet...

Passerar flera grindar sen är jag inne i skogen...

Plötsligt vart jag väldigt trött.. det var dax för vätskeintag och mat... bröd, ägg och en öl det smakade bra och sen la jag mig ner och vilade och tittade upp mot trädkronorna..

Sen fortsatte jag min vandring och kom djupare in i skogen och plötsligt såg jag inga markeringar fortsatte ändå helt planlöst i den här terrängen....

Tror jag vart lite vimsig för plötsligt hade jag gått högre upp igen och kom fram till ruiner av en gammal boplats...

Sen började det skymma kl.var cirka 18.00..jag försökte ta mig ner här mot havet...

Det var väldigt besvärlig terräng fotade inte överallt.. det var lösa småstenar och jag föll ett par ggr..till slut kom jag längre och längre ner mot havet solen var på väg ner...

Visst var det otroligt vackert.. MEN.. jag kände inte igen mig och förstod att nu var det kört..bakom den här lilla stranden gick jag och satte mig på en klippa nära havet då jag hoppades på att någon båt skulle se mig och den lilla ön hade jag mitt framför mig...

Där nere kom sjöpolisen och räddade mig... ringde runt 19.45.. 21.06 kom de med båten runt 22.00 var jag på hotellet eskorterad av en polis som ville se till att jag kom säkert till hotellet.
Resten av historien vet ni ju redan...

Sunny, som har vilat i eftermiddag.. raklång i sängen.. tröttheten kommer när spänningarna släpper.

Senast redigerad av Sunny12 den 2015-10-20 klockan 20:32.
Svara med citat