Citat:
Ursprungligen postat av Kesti
Sunny!
Bilden jag har av dig är bilden av en stark kvinna, medveten som sina begränsningar och med förmåga att göra förnuftiga val. Du har en väl utvecklad social kompetens, en kvinna trygg i sig själv.
När jag nu läser dina inlägg fyllda av besvikelse över uteblivet engagemang anar jag hur skitdåligt du mår.
Skriv det då, klart och tydligt.
Ge uttryck för att du behöver stöd.
Då får du stöd!
Garanterat!
Styrkekram med kärlek!
Kesti, en annan självresenär off-season
|
Nu skulle jag inte gjort något mer inlägg.. men nu kommer ett till iaf..det du skriver stämmer bra och det var fint skrivit av dig!
Min upplevelse är så här, att jag inte får uttrycka min ORO över det jag upplevt pga att det finns så mycket som händer hemma i Sverige och i övriga världen..precis som jag borde skämmas som gör det!
Jag har ingen aning om vad som händer i Sverige, har helt kopplat bort det.. mina släktingar som jag har kontakt med är inte sådana som pratar om tråkiga saker.. de berättar endast om roliga händelser.. vad de upplevt osv.
Vet att det finns de som har de 1000 ggr värre än jag.. Men jag ska för den sakens skull ändå få uttrycka mina känslor sen om ingen känner empati och kan förstå det hemma i sin sköna soffa och trygga vrå i Sverige.. så må det vara så!