Sunny, instämmer med Kesti och Monica här ovan. Jag har också fått det intrycket att du fortfarande är i chock efter allt som har hänt dig. Och jag tror nog att alla här vill stöda dig, det blir bara så lätt lite missförstånd ibland, tyvärr. Jag har fått själv så mycket av alla dina resor som du har berättat om här på Kalimera. Så visst ska du fortsätta och hänga med här! Du är en av eldsjälarna som är viktiga för Kalimeras forum.
Största delen av oss här har ju aldrig träffat dig, men jag har fått det intrycket att vi ändå får vara lite av dina medresenärer och det tycker jag är jättefint! Har alltid tyckt att du är så modig när du reser på långa resor ensam och ger dig ut på vandringar. Och att du njuter av vandringarna är helt klart, det var ju synd att det gick dåligt nu en gång. Men det slutade ju bra i alla fall och allt detta kommer nog att göra dig till en bara starkare människa till slut.
Så fortsätt att berätta om din resa och om hur läget är nu på Hydra. Det är ju där du är. Skönt att höra att du har människor där hemma som du har kontakt med, de är nog de viktigaste för dig. Men jag är helt säker på att de flesta här också vill ge dig sitt stöd på de sätt som vi nu möjligen kan.
Hoppas vädret på Hydra nu har blivit lite bättre och att man har kunnat börja återhämta sig.
Sköt om dig!
/ Anne