Fredag 6 november.
Dagarna rullar iväg med en rasande fart.. snart har jag varit i Grekland i 6 veckor..

..vart tog den tiden vägen...

..
Är glad och tacksam över allt jag fått uppleva.. snart ska jag hem till tradiga Svedala med allt vad det innebär.. jobb och annat.. men längtar ändå lite hem och göra lite mer nytta.. gå och slappa i all evighet passar mig inte... då blir jag till slut skogstokig..

..
Nej, hem och längta och planera resor till Grekland igen det ser jag fram emot... trots att jag just nu är väldigt "mätt"..

.

..
Idag har jag traskat omkring lite överallt som en rastlös själ..

..bl a gick jag upp längs berget på motsatt sida till kyrkan och cafét väderkvarnen (bilder därifrån i tidigare inlägg).. tog en bild igen ner mot The old town..så vackert idag när det är solsken...
Sen strosade jag tillbaka ner igen och ut på landsbygden långt från centrala Ermioni och kom fram till en mycket vacker och rofylld kyrkogård.. så speciellt med alla foton på alla gravstenar på de som här nu vilar...
Den här vägen kom jag sedan runt berget till Mandraki, idag lockade det inte mig att bada.. det var varmt men blåste lite kyligt och jag är som sagt "mätt"..

..
Men jag slog mig ner i den sköna soffan på café Ermioni i Mandraki och beställde en frappé och crêpes med ostfyllning..det smakade bra i solen och njuta av den fantastiska utsikten åter igen.. just här..
Lite småprat med cafe-värden är ju nice..

..de har de sannerligen tid med nu när det inte är några turister... bara jag..

..lustig känsla!
Fota båtar blir jag aldrig less på.. den här färgglada kunde jag inte motstå...
Åter igen på em på "min" sida där jag bor vid hamnen kom Flying Cat och la till.. strejken är slut tänkte jag SÅ bra..

...inga klev av båten men några klev på...
So far so good...resten av dagen får bli som den blir.. I'm happy doing nothing at all!..

Sunny, direkt från Ermioni..