Visa ett inlägg
Gammal 2015-11-08, 15:13
Sunny12 Sunny12 är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran.

Reg.datum: jul 2012
Standard Sv: Direkt från Ermioni, Peloponessos.

Söndag 8 november.

Dagen är långt ifrån slut än men senare har jag nog inte tid att rapportera!..

Vädret bara levererar och levererar SOL och VÄRME.. säkert över 20 gr idag.. så idag har jag badat länge.. underbart skönt i havet... känner mig helnöjd med dessa 2 veckor i Ermioni.. med mkt SOL&BAD och promenader i Ermioni och däromkring.

Så idag tog jag adjö till Ermioni-havet.. 3 ggr t o m....
Men. jag ska ju såklart tillbaka hit.. när har jag inte bestämt... tänk om det inte fanns så många andra platser i Grekland som lockade mig... jag vill till Sifnos, Amorgos, Naxos, Hydra och flera andra platser på Peloponessos.. SUCK..det blir till att avvakta och se vilken plats som ropar högst på mig... ..

Nu har jag i stort sett packat klart och betalat för min tid här på Zoe Pension som har varit så trivsamt.

Är så nöjd med min tid i Grekland.. Poros, Hydra och Ermioni de ALLA har gett mig något som jag aldrig kommer att glömma! Lär mig nya saker varje resa..
Äventyr, dramatik, motion, god mat, härliga bad, många härliga möten med människor och djur.. ja listan kan göras lång!

Imorgon 06.40 åker jag med Flying Dolphin till Pireus och stannar där i 2 dagar på Lilia hotel och flyger sen hem den 11/11.

Jag är helnöjd och har laddat med d-vitaminer som bör räcka hela långa vintern!..

Skriver väl en rad från Piraeus sen...

Sunny, sista dagen i Ermioni..
Svara med citat