Hej!
Detta ämne har diskuterats förr på gamla forumet , men är alltid lika aktuellt...
Apollo har varit JÄTTEBRA mot oss de gånger flyg varit försenade.
Vi fick 800kr ppers i ersättning för 10-12 timmars försening då vi ändå blev inackorderade på jätteflott hotell över dagen med gratis mat och tillgång till strand och pool och rum att byta om i. Ett plan hade fått motorfel i Sverige och kunde inte hämta.... Mer synd om de som skulle NER till Grekland...

Deta var hem från Kefalonia....
Nu har vi flera månader innan resan fått nya avgångstider meddelade till Rhodos i juni.....
Förra året på Tilos var det en pool som inte blev klar i tid(som vi ändå inte skulle använda, vi hade inte ens noterat att hotellet skulle ha pool) Vi fick reda på det 3 dar innan resa om vi ville omboka till annat hotell....Vi ville bo kvar och fick 10% tillbaks på resans pris INNAN vi åkte....Poolen blev klar efter halva tiden där....
Ett år ändrades vårt hotell i Neo Marmaras då vi var de enda som bokat på det hotellet...Vi blev uppgraderade till ett JÄTTEFINT hotel helt centralt utan extra kostnad och då gällde det 6 pers i tre rum i två veckor! Där hade vi inte själva haft råd att boka!
Jag kan alltså INTE klaga på Apollo...MEN alla ändringar drabbar ju alltid någon som får en kedjereaktion på andra bokningar....så visst kan det bli besvikelser..
Lissi- 60 dagar från SYMI