Hei
Har ikke noe tips om rom/hotell på Kalymnos,men du stiller spørsmål om andre øyer som er verdt å besøke..Har vært innom både Kalymnos,Patmos og Lipsi,bare en overnatting på hver(men med ønske om å komme tilbake!),Kalymnos kjenner du,men jeg kan også anbefale både Lipsi-en perle,og Patmos,nydelig,men med mer turister. På Patmos bodde vi på hotell Hellenic,gullende rent og med hyggelige eiere,på Lipsi hadde vi et enkelt anonymt rom,men har senere blitt anbefalt Kalymnos studios der,traff eieren da vi skulle reise-han var en livlig og svært trivelig mann -heter Nikos.
Mitt hjertebarn er likevel Leros,høres ut som om den skulle passe deg ypperlig. Den øya har alt,og er genuint gresk.
Mange fine plasser å overnatte nede i Pandeli,selv bor jeg i Platanos like ovenfor,hotell Elefteria,lite og enkelt,og med danske Lone og greske Tony Kanaris som eiere,herlige mennesker

.Tonys kokkekunst er verdt å prøve,spør etter hans tiganja på hotellets lille takrestaurant,der er det åpent for alle.
Lone er også primus motor for Laskarina travel på øya,og det hun ikke vet om Leros er ikke verdt å vite.
Håper du ble litt nysgjerrig på Leros,lykke til

.