Om vi njuter? Jisses.

Idag har solen ända tills nu flödat över oss! Prognoser kan man strunta i! Vi är enda gästerna på Kapodistrias och fick bestämma frukosttid. Mat för ett helt kompani! Goda ägg med guldgul gula, youghurt, hemodlad honung, marmelader, gott bröd 4 sorter, plus fikabröd , 2 olika slags pajer mm mm kaffe, te, juice. Mysig frukostmatsal.
Efter frukost gick jag ensam alla trappor upp till Palamidiborgen I strålande sol...tur att jag hade linne under min kofta! Jag strosade runt själv driga timmen däruppe innan Claes mötte med bil, latmasken! Så åkte vi till Asine och den arkeologiska utgrävningen, som Admirala berättade om här på Kalimera. Mycket vacker och sevärd I fortsatt sol. Så vackra vyer! Vi åkte sen till Tolo för lunch ock promenad. Temperaturen visade 23 grader. Inga turister än, men det fejas! F ö det sista ställe jag skulle semestra på. En enda lång gata I princip....Efter det åter till Nafplio och fika på mysiga balkongen mitt över en lååång trappa ner till byn eller upp. Apelsiner och citroner trädgården intill så man nästan kan plocka direkt! Ja visst njuter vi! I kväll middag med Admirala! Kan det bli bättre???
Lissi