Ska försöka snäva in frågan lite då.

Vi har kikat på lite olika resmål. De som varit mest aktuella är väl Rhodos, Zakyntos och Korfu, men sen fick vi även tips om Parga och Skiathos. Vi vill till ett resmål som känns mysigt och romantiskt, men vi vill inte att det ska bli för lugnt. Själv har jag varit i Platanias och Agia Marina på Kreta, men det kändes lite för lugnt. Gjorde utflykter till Chania som jag tyckte var en mysig stad. Förra året var vi i Side Turkiet och där var verkligen jättemysigt. En liten ort, men man hade ändå större städer som man kunde göra dagsutflykter till om man tröttnade på att ligga på stranden. Kände dock att jag saknade den grekiska kulturen och maten! Har även varit i Ayia Napa, men det kändes alldeles för turistigt. Vi vill gärna bo nära en fin vit sandstrand, men har också tänkt hyra vespa och åka omkring lite. Så vi kan ju tänka oss att bo på ett mindre ställe, bara det finns något större man kan åka in till om kvällarna i så fall. Så, nu hoppas jag att jag gett er lite mer kött på benen inför lite tipsande!
Har köpt bilagan, men n finns det ju bara ännu mer att välja på.