Visa ett inlägg
Gammal 2016-04-03, 14:37
Mikke Mikke är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Resa ARN-RHO bokad....

Hej!
Detta nerpickas med nån sorts liten penna,för mina fingrar är för tjocka för telefonens tangentbord....
Hursomhelst,jag lyckades faktisk tamej ut till Handen,där sen Karin hämtade mej vid stationen. Sen hade vi trevligt tillsammans med god mat å sång å musik. Dagen därpå släpptes jag av i Jakobsberg,vid Fellmans hus. I detta gästfria hus var jag kvar till sent på tisdagkvällen,då Sten-Anders bussigt nog skjutsade ut mej till Arlanda,för mitt plan avgick 07.25.....Nån da emellan for upp till Tierp å jag köpte en fräsch Skoda Pickup,som jag hämtar och kör hem när jag kommer tillbaka. Landade på Rhodos utsatt tid,men fick vänta lääänge innan min slitna rygga dök upp. Sen me buss till stan å promenix till vandrarhemmet,som ligger centralt i gamla stan, Ergio 12. Sedvanligt överlämnande av lagrad Prästost och sen knalla runt å hälsa. Nästa dag ner till hamnen för att kolla när Blue Star lines färja skulle gå....Där missade jag att den kommer att gå MÅNDAGAR 10.30 från den 11:e april,inte imorrn somjag fick för mej.....Så,antingen flyger jag över,eller väntar till torsdag kl 05.00 då Prevelis går.....
Svara med citat