Citat:
Ursprungligen postat av Kajja
Tror det är vid Amopi. Men texten..  Tänker mig att den hör ihop med pilen på nåt sätt..hmm..Mainroad, kanske..
|
Det är inte Amopi, och det är inte den texten.
Citat:
Ursprungligen postat av Riitta
Karpathos och nära Kyra Panagia  Detta kanske är utflykt med "Sofia" båten  Jag har själv har åkt med "Yannis båt" och dom åker ju ung. på samma ställen och matplatsen sen nästan likadan ut 
|
Det är nära Kyra Panagia, och det är "Yannis båt".
Citat:
Ursprungligen postat av kari
Når man reiser med "Sofia" er det et ekstra stopp på turen, på den smale, men fine stranda "Vasilis Paradise". Jeg vet ikke hvilken tekst vi skal fram til, men...- mener å huske at det et sted der sto " Toilet" ved siden av en pil som pekte rett mot havet  - men jeg tror ikke det er rett svar ... 
|
"Vasilis Paradise" är rätt

men texten är fel.
Citat:
Ursprungligen postat av eson
Kato Lakkos. Men jag har inte det minsta minne av vad det stod skrivet, trots att "baren" inte var öppen vid besöket.
|
Kato Lakkos är helt rätt!

men texten är fel.
Citat:
Ursprungligen postat av nilam
Det är vid "Vasilis paradise"... Satt där i augusti och blev serverad mat vid denna utetaverna. Det är bara båten "Sofia my love" som kör hit och kaptenen heter Vasilis  Funderar på om det helt enkelt stod "taverna" på stenen?
|
"Vasilis paradise" är rätt

men texten är fel.
Citat:
Ursprungligen postat av nilam
När jag var där i somras fanns en skylt där det stod: Toilet! Women in the bottle and men in the sea
|
Så vi är vid
Kato Lakkos, och stranden som kallas Vasilis paradise, och båten som kom hit (vi gick ner) var "Yannis Love Boat". Då är det bara texten kvar, som består av fem ord.