Sv: Resa ARN-RHO bokad....
onsd 20 april.
Idag lite molnigt..nu nere peau Zephyros. Andreas fyller poolen, och jag rensade givarna,som oxiderat, sen bytte vi en pajad ventil nere i kaellarn....Balkongerna aer faerdigmalade och nu ligger jag peau knae och tar bort rost fran parasollfoten vid baren...Naer vi skruvade fast dom for 13 ar sen, lade jag en plastring under varje bult, sa nu slipper vi skruva loss dom, det raecker med att putta under papper oeu sen mala....Igar pa lunchen stack jag hem till mor Eva Angelos, daer fanns en romsk tjej, som fick hjaelp av Eva med grekiskan, soeau hon fick en Pilot blyerts 0.9 mm av mej, dom e bra,stiftet gar saellan av....
Sen kom Loukas, en laerare som hyr en laegenhet av Eva, och vi kaekade tillsammans, sen tog jag Loukas bak peau scootern och visade honom grottorna strax soder om Garden Villa. Sen fick han fika hos mej, och seau spelade jag svensk folkmusik for honom peau min musikbox....
Idag, onsdag aer Andreas fruga Maria haer, fingret har laekt bra, sa nu borjar aktiviteterna oka i intensitet....en kille aer har och malar vitt ocksa....
Dax for mej att mala parasollfoten....
Mikke
|