Citat:
Ursprungligen postat av Tobbe S
Jag köpte just boken " Vandra till Santiago de Compostella" av Eva Hellström Boström. Det finns många fina tips, och beskrivning av de olika etapperna.
Tobbe
|
Tobbe, idag har vi beställt just den boken .Claes och jag såg TV-programmet igen i går och nu är även han sugen...Vi har en "planeringsfas 1 " som i så fall skulle vara april-17...Claes vill inte gå i september -okt. Så då planerar vi i nuläget för april och så får min månadsresa till Kreta flyttas till oktober-nov
Nu får man bara hoppas, att allt runtomkring funkar också, hälsa hos både oss och våra mammor t ex. Men som sagt, även om planen är hela leden på 35-40 dagar så går det givetvis att avbryta efter en del om man känner så....
Citat:
Ursprungligen postat av Alala
Jag hoppas verkligen att du kan genomföra den vandringen, Lisa. Det är på många sätt säkert en fantastisk upplevelse!
/ Anne 
|
Ja, jag har så länge velat, men livet har liksom inte tillåtit förrän nu och man måste ju försöka förverkliga sina drömmar...Just den inre resan och alla möten med andra pilgrimmer tror jag ger en ny dimension. Alla stationer efter leden ger säkert en ny inlevelse och upplevelse att ta med sig.
Lissi