I lördags träffade jag en Loutrosupporter, jag tog upp en av era bilder och frågade om hon kände igen sig, hon höll på att smälla av av längtan
Citat:
Ursprungligen postat av Arne
Vår redan havererade färdplan får vi ånyo korrigera. Detta grundat på att vi under gårdagen erhöllo meddelande från vårt inbokade Hotel på Chora Sfakion, vari meddelades att ett större sällskap skulle anlända till byn under måndagen och stanna fram till söndag.
|
När jag anlände till mitt förbokade hotell på Rhodos i höstas förklarade ägaren glatt att de tyvärr hade överbokat och att de bokat in mig på ett annat "och bättre" hotell, eftersom jag bara skulle bo en natt och de som bokat senare skulle bo längre.
De körde mig till ett skitställe som lågt så långt från centrum som möjligt. När jag kollade på tripadvisor var det rankat som nr 121 av 123 på Rhodos - och jag förstår varför.
Hade jag inte varit så trött - planet hade lyft 05 på morgonen - så hade jag naturligtvis bara hittat något annat på egen hand. Men nu var jag så väck att jag accepterade.
Det låter som om er plan B med Agia Roumeli och Paleochora är en god ersättning, dock!