Visa ett inlägg
Gammal 2016-04-26, 14:49
Mikke Mikke är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Resa ARN-RHO bokad....

Ja, Apollo okar visst sina plan till Karpathos, bl.a direkt ifran Finland....och har for mej att Andreas beraettat om en okad andel gaester fran Skandinavien....
Nu har vi borrat eau skruvat fast tre nya parasollfaesten,inte sa enkelt, for det blaser uttav
attan...sa det aer svart att faella ut parasollen for att se var den passar baest....sen vill man ju inte spraecka golvplattorna heller....vilket aer laett gjort. Sen har vi satt ihop fyra plaststolar som bestod av fem delar. Ganska tunga och bastanta,faktiskt...Nu taenker jag smita ivaeg och kika peau det nya sjukhuset....
Hur laenge till jag stannar...hm....det gar ett plan fr Rhodos till Sthlm den 1:e maj for 798 SEK,sag jag peau Naetet, men egentligen har jag ju bara varit peau Karpathos i ca tva veckor, for det blev en vecka ( naestan) i Stockholm, och en vecka peau Rhodos...sen vill man ju aeven va me och greja lite peau Pelagos oxo.....dom oppnar antagligen sjunde maj, har jag hort...Sa det blir nog ett par veckor till haer, tror jag.....Vaedret i Sverige verkar ju inte vara seau lockande, iallafall inte aen....:-)
Mikke
Svara med citat