Visa ett inlägg
Gammal 2016-04-27, 18:42
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: El Camino vandring till Santiago de Compostela.

Citat:
Ursprungligen postat av zakka Visa inlägg
Ja, det verkar onekligen spännande! Hoppas maken kan följa med, trivsammare att gå tillsammans tänker jag även om det verkar lätt att träffa nya vänner på vägen... Och ha trevliga vandringar på Tinos!

MVH zakka
Tack! Väntar fortfarande på den beställda guideboken. Men den ska INTE med till Grekland...en resa i taget får man landa i. Jo maken ÄR intresserad och vi planerar för sept/okt 2017. Året nu är helt fullbokat med resor. Att vandra i april är nog ganska kyligt och regnigt och juni-aug. då de flesta vandrar gör att det blir trångt på härbärgena.I slutet på september och i oktober är det nog bäst...tror vi...Men vi får forska vidare!

Citat:
Ursprungligen postat av Deia Visa inlägg
El Camino har varit min dröm i många år. Vi funderade på att ta en etapp i taget under ett par säsonger men nu har hälsan satt totalstopp trots att vi inte är pensionärer än . Vi har alltid gjort mindre vandringar under våra resor till olika länder men nu går det inte längre. Jag slukar alla böcker och dokumentärer om El Camino och fortsätter drömma. Så passa på om du har möjligheten! Det skulle vara jätteroligt att följa dig på din vandring.

Har du läst Agneta Sjödins En kvinnas resa? Väldigt enkel och lättläst bok och hon har ju gjort vandringen.
Buen Camino
Det är ju det jag blir rädd för, att det ska hända något som gör att man inte kan.Men samtidigt har inte mitt liv sett ut så förut att vi kunnat göra denna vandring. Nu hoppas vi på 2017. Agnetas bok har jag inte läst,men jag har hört henne berätta om vandringen i olika sammanhang, som TV och tidningar. Jag ska nog läsa boken också!

Citat:
Ursprungligen postat av Kalimera Visa inlägg
Då är vi i samma tråkiga situation.
Ja, man tackar för varje dag man är helt rörlig! Men det kan svänga snabbt!!! Jag tar INGET för givet, för livet är så oberäkneligt ...

Lissi
Svara med citat