Sv: Resa ARN-RHO bokad....
tisda 3.5
Idag vare molnigt och lite kyligt, iallafall uppe pa Garden Villa. Gjorde iordning sista Lofbergsfikat, och bjod mina danska grannar, Bo & Ann pa fika,samt en led-platta att ersaetta det ofta vaeldigt daliga ljuset inuti deras bil...Taenkte kraenga sana haer peau on, Chronis har en ledplatta i sin bil, och han funkar som annonspelare at mej... Jag har en kartong med sana ledplattor med.
Sen vaermde jag min gryta, kaekade, och sen upp peau andra vaningen och malade brandboxen knallrod...Sen ner igen och peau vaegen malade jag nagra brunnslock grona.
Sen dok Andreas upp och fixade nedre mojaengen i toalettanken, och dessutom hade han med tva nya laeslampor till min laegenhet, som jag ska saetta upp vid tillfaelle....
Sen bytte vi nagra lampor i utebelysningen, och nu har jag farit till Zephyros, och der aer det mest folk runt poolen. Vaedret har blivit baettre, och jag ska iveg och kopa en giro. Imorrn hoppas jag kunna greja lite peau Pelagos,som oppnar nu till lordag. Det ska bli skoj att vara med peau oppningsdagen.
Janne, jo, lite hemlaengtan har jag nog,25 mars till 11 maj aer vael ca sex vekker,va....Och dessutom har jag ju en for mej ny bil stanas hos Fellmans i Jakobsberg....Det borjar ju varas aeven i Sverige har jag hort, och batarna maste i sjon.....
Mikke
|