Visa ett inlägg
Gammal 2016-05-04, 13:52
Mikke Mikke är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Resa ARN-RHO bokad....

Onsd 4.5
Hej!
Naer jag tittade ut vid tietiden, sag jag att det hade regnat lite....Ingen storre ide att ge sej ut peau aventyr, sa jag gjorde frukostlunch, och sen skruvade jag upp tva nya laeslampor i mitt sovrum. Sen kom nagra killar med stegar, dom skulle ta de tre palmerna, for nu har dom blivit sa hoga och sa risiga, att det behovdes lite extra hjaelp....Jag bidrog med en hatt, for det drasade ner en massa gammal palmskrot, som han fick i ogonen...da kan em hatt med braetten komma bra till pass....
Sen for jag till stan for att leta efter en krokt rorkoppling till brandskapet peau andra vaningen,stora huset pa GV....fanns bara plast, men det duger, tyckte Andreas...
Stannade vid Pelagos, daer det var mykke folk som grejade. Jag malade golvet utanfor toaletterna, det var faktist forsta gangen jag golvmalar pa Karpathos, det var kul...Sen oljade jag lasen in till herr-och damtoaletterna, men jag ska saetta dit en vanlig hasp med ogla,en san konstruktion kan ju inte ga sonder.....
Just nu lunchdax, skriver som vanligt fran Zephyros. Vaedret baettre, mer bla himmel och mindre vind haer nere....Vi far se vad dagen mer har att bjuda....
Svara med citat