Ämne: Pelagos.....
Visa ett inlägg
Gammal 2016-05-05, 17:10
Mikke Mikke är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Pelagos.....

Tack Masse for detta! Nu tibax peau Zephyros,stolen framfor datorn pajade, och naer man satte sej sa sjonk man ner sa langt det gick, men ner i kaellarn efter laemplig slangklaemma, och nu sitter jag peau stolen, som nu inte sjunker....
Fick god lunch hos Nena, spagetti Bolognese tillsammans med Nena, hennes boyfriend Christo samt hennes dotter Angeliki, 10 ar....
Efter denna goda samvaro, en kort svaeng till Irenes apt, daer Jakobstadsgaenget alltid bor,
for Marja-Liisa kommer med 12.10-planet fran Rhodos och familjen skulle ivaeg pa diverse, sa jag ska forsoka lana en bil och haemta henne.....
Sen till Zorianas Place, daer English Jon tillbringar eftermiddagarna, laesande. Han har alltid en massa stories, och sen ska han komma med motorsagen och saga ner en stor gren som ligger snett over kanten vid poolen pa Garden Villa, nar jag har fixat braensle,for hans tank aer inlast hos en bekant, som icke aer tillgaenglig....Kul med Grekland, for det blir ALDRIG som man tror, ibland blire bettre, ibland blire semre, men man far ALLTID vara beredd pa improvisationer...Nu till Pelagos for att mala monstret lopande hund....eller meandermonster....
Mikke
Svara med citat