Visa ett inlägg
Gammal 2016-05-10, 22:39
Mikiss avatar
Mikis Mikis är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2015
Standard Sv: Första besöket i Nafplio

Citat:
Ursprungligen postat av Lissi Visa inlägg
Det låter härligt!!! Visst får man kul kontakter när man reser själv? Jag älskar att åka med maken och vi hade jättefint I Nafplio- Koroni-Pylos- Aten I mars,( förutom vädret men resorna blir helt annorlunda när man reser ensam...Två helt olika sätt att resa.
Så duktig Du varit med uppsatsen.
Själv är jag ju passionär så jag kan bara njuta!

Lissi
Ja det är verkligen en helt annan grej, man tvingas ju bli lite mer social!

Citat:
Ursprungligen postat av Alala Visa inlägg
Tio nätter för länge....hmm, för mig låter det som rena rama drömmen. Men jag har ju inte varit i Nafplio och om man reser ensam så är ju situationen annorlunda. Men eftersom du har haft din uppsats att skriva på så kan jag tänka mig att det har varit mycket bättre för koncentrationen att stanna på ett ställe.

Och om din uppsats är klar så kan du ju nu koncentrera dig på njutningen. hoppas båtfärden till Hydra och Spetses blir bra, lite omväxling är det ju!

/ Anne
Nej för att skriva uppsats är det verkligen inte för länge, utan precis lagom. Räcker bra att åka på lite dagsutflykter. Hade varit väldigt svårt att fokusera om jag bytt ställe hela tiden.

Citat:
Ursprungligen postat av Kalimera Visa inlägg
Ska bli kul att höra vad du tycker om Hydra, som är så speciellt.

Grattis till bra jobb med uppsatsen!
Tack! Jag älskade Hydra, helt fantastiskt. Nu ska jag sova efter en lång dag men jag återkommer imorgon, förhoppningsvis med lite bilder också
Svara med citat