Visa ett inlägg
Gammal 2016-07-15, 05:53
RobEri RobEri är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2015
Standard Sv: Länge sedan på Naxos

Citat:
Ursprungligen postat av Hasse Visa inlägg
Du skulle kunna nämna något om vad du tycker om hur Naxos-befolkningen är, nu när jag sagt att frågorna tog slut. Nu blir väl en beskrivning av en viss ö:s människor mycket subjektiv beroende på vem man frågar men du tycks ha "en del" erfarenhet av Naxos. Jämför gärna med andra öar, kanske har vi någonting gemensamt där?
/Hasse
Det är riktigt, en sådan beskrivning skulle bli alldeles för subjektivt, så jag avstår. Men om jag skall vara uppriktig så ser jag ingen skillnad mellan befolkning i olika öar, faktiskt. Alla är trevliga. Däremot är det skillnad mellan olika öar, det vet vi alla, men det beror på andra faktorer än på människorna som bor där, tycker jag.

Jag glömde en sak angående de två turerna på Naxos: på busskontoret där man köper bussbiljetter för lokalbussar samt för de två turerna finns en utmärkt broschyr i färg, 6 sidor, som beskriver (noggrant!) båda turerna och inne i broschyren finns en karta över Naxos som visar hur turerna går, en tur tecknas på kartan med streckad grön linje och den andra turen med streckad blå linje.
Svara med citat