Ämne: 2016
Visa ett inlägg
Gammal 2016-08-10, 21:23
Helena Ss avatar
Helena S Helena S är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2008
Standard Sv: 2016

Citat:
Ursprungligen postat av Netwolf Visa inlägg
Tänk att så många tror att jag varit "överallt", men jag har många öar kvar att besöka.

Räknade nu och kom upp i 35. Visserligen många, men då har jag inte räknat in ställen på fastlandet samt ett flertal olika ställen på Kreta.

/Netwolf
Det är ändå ungefär dubbelt fler än jag har besökt hittills. Håller med om att det inte är lätt hur man ska räkna, har t ex varit på Kos 3 gånger men aldrig bott där. Förra året hann jag tillbringa många timmar i Kos stad och i Mastichari innan jag skulle flyga hem vid 05-tiden.

Citat:
Ursprungligen postat av Lissi Visa inlägg

..och Helena S. Jag var på ett dagsbesök på Hydra år 2000 och det var så fint. Men det var i juli och SÅ mycket turister så det gills knappt med de futtiga 5 timmarna... Måste nog ta mig tillbaks på lågsäsong.

Lissi
Det var mycket turister i hamnen mitt på dagen, men på kvällarna var det helt otroligt mysigt!

Citat:
Ursprungligen postat av kari Visa inlägg
Ja, vi er nok mange som har Hydra høyt på lista
Å reise dit (og de fleste steder) i lavsesong anbefaler jeg
På Hydra har vi vært to ganger, begge i april
Ja, lågsäsong är bra, men det är inte alltid det funkar med jobbet tyvärr. Jag vet däremot att jag kommer att återkomma till Hydra, förhoppningsvis inom ett par år iallafall! Absolut på topp 3 på min lista
Svara med citat