Citat:
Ursprungligen postat av Fajotta
Nu har du fått mig att boka också. Vi har provat Lesbos och Thassos de två senare åren men nu bara måste jag tillbaka ❤️ Under alla mina resor har jag faktiskt aldrig träffat någon som varit missnöjd med sitt hotell i Pythagorion. Det är rent, mysigt, underbart trevliga människor och varmt som... Och vi satt tre stadga systrar på samma lilla balkong innan vi gick ut i kvällen
|
Vi har också varit på Lesbos och Thassos. Vi var i slutet på säsongen på bägge ställena. På Thassos var vi 2 veckor och åkte med sista flyget hem. Den sista vecka var lite speciell. De tömde skafferi och frysarna då....Gissa vilket kok ihop som det blev...Nästan som ja....En svensk pytt i panna...Nja men det var en samling massa roliga rätter.
Från Thassos minns jag alla getingar....Speciellt vid lunchtid....Man fick kolla lunch mackan för där kunde det sitta ett gäng.
Men jag älskar den sena sommaren i Grekland. När man känner här hemma att värmen börjar ge sig och höststormarna börjar visa sig på väderkartan på Tvn...Ja det är då som det är skönt att sätta sig på planet ner till sitt Grekland.