Visa ett inlägg
  #27  
Gammal 2016-09-13, 20:41
Mikke Mikke är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Lamberget-Kallsta.......
Inlägg: 2 198
Standard Sv: Än en gång till Karp/Rodos....

Hej!
Nu sitter jag hos Mimis gullsmeden,hans yngste son aer oxo haer....Vad anbelangar min senaste krona, sa har jag tid hos tandkirurgen Andreas Makris nu till mandag....English Jon var nojd med Karlstadsalen, och sen for jag forbi Pelagos, som naestan var full. Naer jag var daer, sa fick Manolis och Petros i koket smaka pa Vaesterbottenost, som jag haendelsevis hade med mej upp till Jonathan. Dom gillade den....sen naer jag skulle ga, sa dok det upp ett stort gaeng svenskar fran Amal, d.v.s stan som ligger nedanfor Saffle...sa da blev det lite prat om Pelagos, och Karpathos.Trevligt att kunna beraetta for intresserade maenniskor...
Sen for jag till Nena, i tanken om en stilla maltid med bok, men tji fick jag....daer var ocksa fullt, sa efter att ha haelsat pa Nenas boyfriend Christo, som diskade soeau svetten lackade,och dotter Angeliki serverade,sa insag jag slutligen att det far bli en stilla giro hemma pa rummet, haha....
Alltsa fortfarande mycket folk overallt,och de greker som har tavernor jag pratat med verkade nojda...
over and out for now....
Mikke
Svara med citat