Visa ett inlägg
Gammal 2016-09-17, 13:50
Mikke Mikke är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Än en gång till Karp/Rodos....

Haha....finessen med att fira sin folsedag pa Pelagos aer att jag slipper i stort sett presenter...fast nan liten grej kan det forstas bli...
Igar kuppade dom mej, for naer jag kom dit vid nie, sa satt min grekiska morsa Eva med sin dotter Ellen och deras granne vid det bordet jag skulle sitta..Jag var helt oforberedd pa detta, och det var forstas jettetrevligt...Fullt med folk,bade greker och turister.Det aer det som gor Pelagos sa trevligt, att det aer en blandning, plus att scenen aer oppen, sa raett va det aer, sa star nan och spelar. Igar var det en hollaendare som lirade klarinett....
Nu pa Zephyros, och sitter och snackar med danska Alice och hennes snubbe Steven,fran England.Han aer flygmekaniker, och har varit lite overallt och jobbat, och har forstas en massa stories to tell....:-)
Sen gick Andreas och jag upp och lyfte deras ytterdorr, for den hade sjunkit och skrapade i marmorn...
Nu strax vidare for lite lunch och sen till Zorianas for att ge Jonathan ytterligare en engelsk bok. Tempen idag aer runt 30, men det flaektar lagom, sa vaedret aer perfekt....
Mikke
Svara med citat