Citat:
Ursprungligen postat av Kalimera
Det förstår jag. Kanske är dags att börja titta på ett litet hus, med bra internetuppkoppling, så att Claes kan följa fotbollen. 
|
Haha,,,nä hus vill vi inte ha. Inte någonstans I Grekland. Långhyra däremot lockar mig, men inte Claes. Vi vill ju gärna åka till fastlandet också och till Kreta, så hus skulle inte funka. Däremot 1-2 månader I taget kan jag tänka mig. Claes får komma ner ett tag.. Nä att BARA bo här är jag inte mogen för...men en vårmånad med påskfirande ser jag fram emot april 2017..
Nu har jag kommit "hem" till Chora igen efter utflykten til, Panormos. Kan verkligen rekommendera Maria rooms där. Högt upp med fin utsikt.
Jag har nyss ätit långlunch på To Zeuki och jag åt en underbar eggplant souffle, vilket såg ut och smakade som moussaka, fast utan färsen. Så god, så stor att jag fick lämna en tredjedel....en halv portion gurk -och tomatsallad till. Den innehöll även paprika, lök, oliver och kapris.
De har verkligen god mat där. Har aldrig blivit missnöjd! Nu siesta. Det blåser 10 m/sek idag. Men jättevarmt I lä.
Vad kvällen bjuder får vi se.
Lissi