Visa ett inlägg
Gammal 2016-10-03, 11:22
Mikke Mikke är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Än en gång till Karp/Rodos....

Monda 3.10
Igar kvaell var det redigt tryck peau Pelagos, soeau det var tur att jag hasade mej dit vid halv tietiden....
Vael daer sa kaekade jag stifado och glass som dessert.Det dansades och sjongs och jag smet hemat vid tolvtiden.
Nu haver jag packat och tagit adieu av Sofia och Minas, samt mina trevliga,danska grannar Anne och Bo.
Att sen feau med allt peau scootern gar ovaentat bra, den stora ryggan laegger jag tvaers daer man vanligtvis har futterna,lilla ryggan straffar man fast daerbak peau den lilla pakethallaren, och mandolan tar jag peau ryggen....
Nu har jag varit en svaeng till Zorianas och laemnat en bok och sagt hej deau, och nu peau Zephyros. Idag naestan vindstilla for omvaexlings skull och tempen aer ca 26 grader Celsius.
Det bidde ingen paddeltur, for Andreas hade burit ner kanoten i kaellarn,men den ligger ju kvar tills naesta ar...
Nu ska jag ta en svaeng inat stan och morsa peau lite andra maenniskor, samt kaeka lite lunch innan baten gar.Stamatis peau AutoMotoCenter kor ner mej till hamnen, och soeau kommer jag till Rhodos vid halv femtiden......
Mikke
Svara med citat