Ämne: Utan Grekland
Visa ett inlägg
Gammal 2017-03-16, 15:18
Alalas avatar
Alala Alala är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2008
Standard Sv: Utan Grekland

Citat:
Ursprungligen postat av LaRose Visa inlägg
Från 1973 till 1996 var jag där varje år, ibland längre perioder. Sedan kunde jag inte åka förrän 2013, alltså 17 års uppehåll, vilket torde vara rekord här?
Ja, 17års uppehåll är kanske rekordet? Någon som slår det? Hoppas du kommer iväg snart igen LaRose.

Citat:
Ursprungligen postat av Kajja Visa inlägg
Konstigt det där med psyket
/ Kajja 👱
Konstigt är det. Men så fint att du har börjat resa och njuta igen!

Citat:
Ursprungligen postat av Netwolf Visa inlägg
Årets resmål har varit föremål för livliga diskussioner. Såtillvida att vi inte lyckats bestämma oss. Min hundra hustru, började till slut lägga fram idén att vi skulle åka nån annanstans och svamla om Mallorca och Kroatien. Då blev det fart på gubben Tre minuter senare var en Kreta-flight bokad o betald...

/Netwolf
Bra gjort Netwolf! Jag var i Kroatien 2015 och visst var det trevligt, men det var ju inte Grekland.

Citat:
Ursprungligen postat av dromprinsen Visa inlägg
Jag har åkt 1-2 ggr / år till GR sedan 1999. I år blir det en retur till östra Kreta.
Vi skall bl a testa nya boende i Ierapetra och Sitia. Det blir 14 dagars billuff med avslut i Chania/ Nea Chora.
Billuff på Kreta. En av mina drömmar. Det blir säket fint!

Det är så fint om man kan resa flera gånger om året som många av er gör. Så är det ju att livet är som det är och ibland kan man resa och ibland inte. Jag hoppas bara att så många som möjligt orkar och vill berätta om sina resor och låter oss andra som sitter hemma vara med lite på ett hörn.

/ Anne
Svara med citat