Visa ett inlägg
Gammal 2006-03-28, 17:44
Noras avatar
Nora Nora är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2005
Standard Sv: Eurovision Song Contest i Aten

Idag har en av Norges største aviser vurdert alle Eurosong-bidragene. Og det var et bilde av Finlands bidrag. Herrigud, hva er det Finland har rota fram i år??!!! De ser jo rett og slett helt idiotiske ut. Greit at Norge hadde med Wig Wam ifjor, men disse her, de er rett og slett helt disgusting. Smakløse. Skal de være morsomme? Da er det isåfall ganske mislykket. De fikk terningkast 1. Det samme fikk Hellas sitt bidrag, også terningkast 1. "En av konkurransens svakeste sanger. Kjedelig ballade". Der må jeg si meg ganske enig. Den er anonym og kjedelig. Og det skuffet meg veldig, for jeg hadde ganske høye forventninger til Hellas i år. Sveriges bidrag fikk terningkast 4! Ikke verst! Og Norges bidrag fikk terningkast 5 . Kanskje ikke annet å vente, fra en norsk avis... Det kunne jo vært interessant å høre hva andre nasjoner synes om sangen.. Det blir kanskje mer reelt. Danmark fikk forresten også terningkast 5!
Vel, det er jo mange flere land også, men disse var kanskje de mest interessante for Kalimeras lesere.
Margrethe
Svara med citat