Citat:
Jag tar hand om katterna för 2 100. Prutat och klart
|
Trodde du ja! 1,500, och du står för sand och kattmat under min frånvaro. Dessutom måste du damma och dammsuga varje dag för att hålla undan katthåren från mina vinylare. (Billigare städning av den här ytterst hårbetyngda lägenheten lär jag väl aldrig få...) Och så är det obligatoriskt kel med "pojkarna" minst två timmar om dagen... De ska handmatas med skinka varje morgon, och så ska de ha burkmat på kvällen. Under dagen skall torrfoderskålarna kollas så de inte behöver gå hungriga… Och på kvällen ska skålarna fyllas så att pojkarna har ”litta nattamad”… Vattnet skall bytas minst 2 – 3 gånger per dag.
Citat:
För övrigt är jag fascinerad över din digra ålder.
|
Det där är slag under bältet! Gå till din ringhörna och skäms...
Citat:
22 år i IT-branschen, ... och 31 år som säljare!
|
Har du hört talas om säljare inom IT? Jag kan ge dig en kortfattad Meritförteckning: Började som säljare -75. Lite kontorsmaskiner, lite Marabou, 5 år inom HI-FI och TV. Från -84 på ett stort amerikanskt dataföretag, Har fortsatt jobba för flera olika företag inom data och tele i olika positioner sedan dess.
Har jag aldrig sagt eller påstått! Så här skrev jag:
Citat:
Som i 33 år, efter olika utbildningar, kört det mesta på två, fyra eller riktigt många hjul, ända upp till tunga 24-meters tradare.
|
Kört är nyckelordet. Det innebär inte att jag gjort det yrkesmässigt eller ens regelbundet! Det innebär bara att jag då och då under 33 år kört många olika typer av fordon! Jag har utbildning på ännu fler än jag orkade ta upp. Det enda jag inte får köra är faktiskt buss!
Citat:
Mamma mia du kommer ju inte att hinna vara pensionär innan du kolavippar
|
Tja, fel! Efter att ha jobbat 50 - 60 timmar i veckan i över 20 år så sade min läkare stopp för några år sedan och pensionerade mig. Så jag hoppas jag har några goda år kvar innan det är dags att sätta tårna i vädret... Det fanns ju naturligtvis en anledning…
Fler frågor om min bakgrund???
Men hur ska vi ha det med biljetten? Är du fortfarande intresserad eller vill du bara vara kattvakt? Är det dags att förhandla???
Peter